♥تا شقایق هست،زندگی باید کرد!♥

♥تا شقایق هست،زندگی باید کرد!♥
 
㋡همیشه در مشکلاتت سکوت کن!شاید خدا هم حرفی برای گفتن داشته باشد!㋡
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 332
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 52243
تعداد مطالب : 347
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1



خدا رو شکر که تمام شب صدای خرخر پدرم را میشنوم،این یعنی او زنده و سالم خوابیده است!

مامانم همیشه میگه:خدا رو شکر باید زمین رو بشویم و پنجره ها رو تمیز کنم،این یعنی من خانه ای دارم!

مامانم همیشه میگه:خدا رو شکر دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرف ها شاکی است،این یعنی او در خانه است و در خیابان ها پرسه نمیزند!

پدرم میگه:خدا رو شکر در جایی دور،مکانی برای پارک ماشینم پیدا کردم،این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اوتومبیلی برای سوار شدن!

پدرم همیشه میگه:خدا رو شکر که مالیات میپردازم،این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم!

خدا رو شکر که سروصدای همسایه ها را میشنوم،این یعنی گوش هایم سالم است!

خدا رو شکر که باید ریخت و پاش های مهمانی را جمع کنم،این یعنی درمیان دوستانم بوده ام!

خدا رو شکر مجبورم هر روز صبح با صدای زنگ ساعت بیدار شوم،این یعنی من هنوز زنده ام!

پدرم میگه:خدا رو شکر که خرید هدایای عید جیبم را خالی میکند،این یعنی عزیزانی دارم که میتوانم برایشان هدیه بخرم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کلیککک کن دوستممم


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 19 تير 1391برچسب:,نویسنده *♥Elahe Nanas♥*

با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود

دریافت کد خوش آمدگویی